Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


A TV2 legújabb szórakoztató kvíz-showja, a Vigyázat, gyerekkel vagyok!első adása műsorsávjában maga mögé utasította versenytársait. A sztárszülők és gyerekeik vetélkedésére a kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban a tévénézők 16%-a (Live SHR 16,02) volt kíváncsi, de a teljes lakosság körében is a TV2 műsora nyerte az idősávot.
Szókimondó, álmodozó, szívdöglesztő házvezetőnők, akik Beverly Hills legbefolyásosabb családjainál dolgoznak. A talpraesett üdvöskék természetesen nemcsak a házakat tartják rendben, hanem jómódú munkaadóik életébe is bepillantást engednek.
A Marketing és Média idén is elkészítette a Top25 legnépszerűbb híresség listáját. A dobogón csak TV2-es arcok találhatók: Majka a legnépszerűbb, őt Liptai Claudia és Marsi Anikó követik.
Február 26-án 18 órától rendhagyó módon Marsi Anikóval és Gönczi Gáborral láthatják először a nézők a teljesen megújult Tényeket.
Február 27-től megújult műsorvezetői csapattal és vadonatúj díszletből jelentkezik az ország legnézettebb reggeli műsora, a Mokka. A hétköznap reggelente jelentkező élő adásokban Pachmann Péter és Demcsák Zsuzsa mellett ezentúl Istenes László, Serfőző Krisztina és Szabó Dóra köszöntik majd a nézőket.
Ázsia egzotikus vidéke, egy kihívásokkal teli kalandos utazás, hét bátor sztár-pár, és napi egy dollárnyi költőpénz: jön az Ázsia Expressz – A sárkány útja, a TV2 új reality műsora.
Vadonatúj saját gyártású műsorok, sztárokkal visszatérő event show, blockbuster filmek, országos sorozatpremierek és egy lenyűgöző szuperprodukció – a TV2 Csoport a szakmai és bulvársajtó vezetőinek prezentálta tavaszi műsorstruktúráját.
A TV2 képernyőjére hozza el a legnagyobb hollywoodi sztárokat Návai Anikó. Hello Hollywood – Návai Anikóval címmel február 3-án indul új műsora, amit ezután minden héten pénteken tűz képernyőjére a csatorna.
A TV2 Csoport minden eddiginél magasabb közönségarányt ért el januárban teljes napon, a kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban. A tévénézők közel ötöde választotta a médiacsoport csatornáit (SHR 19,6%). A januári eredményeket tekintve minden eddiginél szorosabb a verseny a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között.

előző 72 73 74 7576 77 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2024 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!