Kevin idén is mindent vitt, hiszen ezúttal is a képernyők elé csábította a nézőket, így a TV2 2019-ben is kimagasló nézettségi eredményekkel zárta a karácsonyt. December 24-26 között a 18-59 és a 18-49 korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is piacvezető lett a csatorna. A Reszkessetek, betörők! filmek népszerűsége mellett, olyan mozik is kiemelkedő sikert értek el, mint a Shrek vagy az Énekelj!. Mindeközben a TV2 Csoport filmcsatornája, a Mozi+ decemberben a harmadik legnézettebb csatornává nőtte ki magát, december 28-án pedig a 18-49-es célcsoporton mérve, teljes napon és főműsoridőben (18:00-22:59) is megverte az RTL Klubot.
Idén is sokszínű, élményekkel teli év vége várja azokat, akik az ünnepek alatt a TV2 Csoport csatornáit választják. Kortól függetlenül válogathat mindenki a kínálatból – sikerfilmek minden mennyiségben, országos tévépremierek, tematikus műsorok, családi animációs filmek, gasztro műsorok és sajátgyártású tartalmak garantálják a felhőtlen szórakozást.
2019-ben a TV2 Csoport mindhárom célcsoporton (A18-59, A18-49 és A4+) vezet az RTL Magyarországgal szemben, így a legnézettebb csatornaportfólió (január 1-től december 11-ig tartó időszak). Ha a megnyert napok számát vizsgáljuk a TV2 Csoport idén 346 napból 222-t nyert meg az RTL Magyarország 124 napjával szemben. A TV2 Csoport kábelcsatornái pedig minden hónapban magabiztosan nyerték a nézettségi versenyt.
A szeptemberi sikerekhez hasonlóan a Sztárban Sztár leszek! adásai októberben is kimagaslóan nyerték a vasárnap esti nézettségi versenyt. A Tények a 18-59 évesek körében október folyamán átlagosan 14,7%-os közönségarányt ért el, a teljes lakosságot tekintve pedig még ennél is magasabb, 21,2%-os közönségarányt produkált, a Séfek Séfe pedig emelte idősávjának közönségarányát. A TV2 kábelportfóliója pedig októberben is megőrizte vezető helyét a televíziós piacon a 18-59 évesek körében mind egész napra vonatkozóan (14,6% SHR), mind pedig főműsoridőben (13,4% SHR).