Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


A TV2-re érkezik az HBO saját gyártású sikersorozata, az Aranyélet első évada, amely szeptember 23-tól, vasárnap esténként látható a csatorna műsorán. Így idén ősszel három heti, fikciós sorozat is színesíti a TV2 programkínálatát.
2018 őszén a nagyszabású szórakoztató műsorok mellett a Filmverzumban jobbnál jobb országos premierfilmek várják a TV2 nézőit. Érkezik a Minyonok, a Gru2, a Jurassic World és számos más nagysikerű mozi.
A Prospecto.hu egy olyan weboldal és mobil alkalmazás kombinációja, aminek a segítségével a fogyasztók könnyen tájékozódhatnak a kiskereskedelmi értékesítéssel foglalkozó cégek összes ajánlatáról. A platform összegyűjti és különböző kategóriába rendezi (pl. szupermarketek, elektronika, bútor, otthon és kert, kozmetikumok, sport, online üzletek) a kiskereskedelmi értékesítéssel foglalkozó cégek ajánlatát, reklámanyagát, pénzt és idő takarítva meg ezáltal a felhasználók számára.
A TV2 őszi műsorstruktúrája augusztus 27-én indul, ám azt, hogy melyik műsorral, csak az adás napján leplezik le. A szokatlan őszindítót augusztus 16-tól országos marketingkampány is támogatja, amelyben a produkciók címeire csak emojikkal utalnak.
Öt sikeres évad után 2018-ban visszatér a Sztárban Sztár. Hatvanegy ismert énekes, negyvenhat élő show, közel ötszáz átalakulás, kilenc díj, ez a TV2 sikerműsora számokban. De nincs megállás, hiszen az utánzás nagymesterei idén is elhozzák az ország legnagyobb házibuliját.
Elérkezett az idő, hogy leleplezzük 2018 legnagyobb szabású műsorának showkirályait és showkirálynőit.
Hatalmas sikert ért el a nézettség terén a TV2 Tények a hétvégén. A csatorna hírműsora a teljes lakosságot és a kereskedelmileg legfontosabb korcsoportokat tekintve is mindhárom napon megelőzte a konkurencia Híradóját.
Vízparti környezetben, igazi nyári hangulattal várja hétfőtől a nézőket Magyarország legnézettebb reggeli műsora.
Az év ötödik hónapjában a TV2, a TV2 Csoport és a TV2 kábelportfólió is piacvezető volt egész napon, a teljes lakosság körében, míg csoportszinten a másik fontos korcsoportban is beérte versenytársát: 18-59-ben csupán 0,1 százalékpont az RTL Magyarország előnye. A BL-döntő után a három legnézettebb műsorral szintén a TV2 büszkélkedhet (4+).

előző 73 74 75 7677 78 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2025 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!