A világ egyik legrangosabb marketing kampányokat díjazó eseményén, a Promax Global Exellence-en csütörtök este Bronz díjat nyert Los Angeles-ben a TV2. A csatorna történetében először kapott jelölést, a MasterChef VIP promo filmje a Nem Fikciós Program Kampány kategóriában versenyzett, és hatalmas magyar sikerként díjazott lett.
2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt. Emellett a TV2 is tovább tudta növelni előnyét a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban az RTL Klubbal szemben 2,1 százalékpontra (SHR%: TV2: 11,3%, RTL Klub: 9,2%, Live adatok alapján), s így ebben a célcsoportban májusban is a legnézettebb tévécsatorna lett.
Dráma, intrika, szenvedély - a nyári időszak közeledtével is gondoskodik az újdonságokról és a legnagyobb kedvencekről a TV2 Csoport. Legyen szó az Izaura TV legromantikusabb telenovelláiról, vagy akár egy egésznapos családi kikapcsolódásról a Prime minőségi kínálatából.